Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Voimassa 13.06.2014 alkaen

Verkkokauppa

PikkuLilli, Y-tunnus 2504403-4, Mäkelänkatu 2 33400 Tampere, 045 840 9684, lillipikku (at) gmail.com myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkomaksut Checkout palvelun kautta, katso:
Checkout -palvelun maksuehdot

Käytössä olevat maksutavat:

  • Verkkopankkitunnuksilla: Nordea, OP, Säästöpankki, SP/OmaSP, Pop-pankki, Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken
  • Luottokorteilla: Visa, Visa Electron, MasterCard
  • Lasku tai osamaksu: Collector, Everyday

Checkout - Oma maksutapa kaikille

Maksut noudettaessa

Käteis- tai korttimaksu noudettaessa.


Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.
Toimitustapavaihtoehdot ovat: Posti tai nouto

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-5 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen lillipikku@gmail.com tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Vaatteiden ja asusteiden kohdalla arvonalennus on 100% heti jos tuotetta on käytetty, koska käytettyä vaatetta ei voi myydä uutena eteenpäin.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Palautusosoite:
PikkuLilli
Mäkelänkatu 2
33400 Tampere

Poikkeukset peruutusoikeuteen


Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 20 euron maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).